Coraz częściej mówi się o tym, że obecnie nie kupuje się mieszkań, ponieważ na etapie ich zakupu zwykle widzimy dopiero dziurę w ziemi, gdzie ma zostać postawiony budynek. W jaki sposób więc decydujemy o tym, czy mieszkanie będzie dla nas atrakcyjne czy nie? Najczęściej na podstawie wizualizacji, które są przygotowywane przez deweloperów chcących sprzedać mieszkania w budowanym przez siebie budynku.

Realizacja wizualizacji deweloperskiej

wizualizacja deweloperskaDzięki możliwościom technologicznym mamy obecnie możliwość zrealizowania wizualizacji komputerowej, która będzie w dość dokładny sposób przedstawiała to, w jaki sposób będzie prezentować się cały budynek i poszczególne mieszkania. Wizualizacja deweloperska zawsze realizowana jest na podstawie projektów przedstawionych przez architektów budynków i przestrzeni. Dzięki temu mamy możliwość zobaczenia nie tylko samego budynku, w którym mielibyśmy zamieszkać, ale również całego osiedla, którego częścią się on stanie. Zwykle wizualizacje te w dość szczegółowy sposób przedstawiają roślinność, infrastrukturę, a bardzo często nawet przykładowe wyposażenie mieszkań. Wszystko po to, by możliwie w jak najatrakcyjniejszy sposób przedstawić mieszkanie i zachęcić do jego zakupu. Podczas realizacji wizualizacji deweloperzy zawsze korzystają z usług agencji reklamowych, które przygotowują tego typu materiały we współpracy z doświadczonymi grafikami. Materiały, które są przygotowywane dla klientów zwykle nie są zbyt długie i bazują przede wszystkim na wrażeniach wizualnych. Nie ma w tym niczego zaskakującego, ponieważ są to kolejne kroki podejmowane przez marketingowców doskonale znających grupę docelową klientów i to, co w rzeczywistości na nich działa i motywuje ich decyzje. Wśród proponowanych materiałów znajdziemy opcję wizualizacji 2D i wizualizacji trójwymiarowej, oczywiście obie opcje wyceniane są w zupełnie inny sposób.

Na polskim rynku usług znajdziemy całkiem sporo specjalistów, którzy mogą przygotować wizualizację zgodną z potrzebami dewelopera i oczekiwaniami potencjalnych klientów. Tak naprawdę możemy wybierać spośród agencji zlokalizowanych właściwie w całym kraju, ponieważ realizacja usługi nie wymaga zbyt wielu spotkań stacjonarnych, co sprawia, że mamy pełną dowolność w wyborze wykonawcy wizualizacji.