Najprostszą formą reklamy i zarazem najczęściej stosowaną są kasetony reklamowe, które wraz z rozwojem technologii i dostępem do coraz lepszych materiałów konstrukcyjnych stają się coraz bardziej efektowne i wytrzymałe. Kasetony są wytwarzane na zamówienie i przybierają bardzo różną postać w zależności od budżetu zamawiającego. Najważniejsze jednak, że dobrze spełniają swoją funkcję i zapraszają klientów.

Podstawowe informacje o kasetonach reklamowych dwustronnych

kaseton dwustronnyKasetony reklamowe pełnia rolę informacyjną, a w przypadku placówek takich jak sklepy maja za zadanie zaprosić klienta do środka. Jakość użytych do wykonania kasetonu materiałów i ich wygląd ma za zadanie podkreślić prestiż firm. Producenci kasetonów proponują naprawdę bardzo szeroką gamę rozwiązań, które są mniej lub bardziej efektowne dając tym samym wybór i możliwość dopasowania do posiadanych środków. W zależności od potrzeb można się zdecydować na kaseton reklamowy jednostronny mocowany całą jedna stroną do elewacji budynku lub na kaseton dwustronny mocowany do elewacji prostopadle na specjalnie przygotowanej konstrukcji. Może być umieszczany również między słupami. Ten rodzaj kasetonu posiada grafikę po obu stronach dzięki czemu jest dobrze widoczny już z większej odległości. Materiały konstrukcyjne do wykonania kasetonów to profile aluminiowe o różnej szerokości tworzące ramę. Lica kasetonów z grafiką wykonuje się z plexi o różnych kolorach, poliwęglanu kanalikowego lub dibądu. Dibąd to materiał pozwalający tworzyć bardzo efektowne kasetony o jednolitej bryle. Litery w tym przypadku zostają wyfrezowane w płycie i uzupełnione plexi w odpowiednim kolorze. Są one znacznie odporniejsze i bardziej efektowne niz kasetony oparte na profilach aluminiowych. Bardzo ważnym elementem kasetonów reklamowych jest oświetlenie. Producenci stosują systemy diod ledowych aby światło rozchodziło się równomiernie bez widocznych punktów świetlnych. Jest to rozwiązanie energooszczędne i ekologiczne.

Kasetony są rozwiązaniem sprawdzonym i wykorzystywanym przez większość firm. Dobrze spełniają swoją funkcję informacyjną bez względu na to z jakiego materiału są wykonane. Ich zadaniem jest skutecznie zapraszać do skorzystania z usług i informować o istnieniu pewnych podmiotów. Dla niektórych placówek są środkiem do podkreślania prestiżu i pozycji na rynku.